{HomE} - {Email} - {ProfilE} - {DailY} - {DesiGn}

شوهر ایده آل من :


1ـ واسم شکلات کاکائوئی بخره!!!

2ـ رو مچ دستم با دندوناش ساعت درست کنه!!!

3ـ موهامو ببافه!!!

4ـ هم دیگرو بزنیم بعد بذاره من بیشتر بزنمش!!!

5 ـ بذاره واسش رژ بزنم!!!

6ـ اگه به حرفش گوش ندم بزنه کبودم بکنه در مـوقع ضروری موهامم بکشه!!!

7ـ باهام بازی کنه . لازم باشه شبا قصه هم میگه!!!

8 ـ اگه واسم حیوون خونگی بگیره که عاشقش میشم!!!

  9ـ بند کفشامو ببنده بعد منم سرشو بوس کنم

10.با هام کل کل کنه . بعد بیاد بگه عاشق کل کلاتم

11.وقتی حمومه بزاره برم پشتشو لیف بکشم

12. باهم آشپزی کنیم و اشپزخونه رو ب گند بکشیم

13. واسم میوه پاک کنه یه ذره شو من بخورم بقیه ی دهنی منو بزاره تو دهنش و بخوردش

14-بزاره گازش بگیرم^_^

15ـ هرکاری گفتم هم انجام بده و کولم بکنه ...

 

همین .... دیدی چقده کم توقعم ؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:38---6 مرداد 1394
^__^

nadiiiiii
ساعت14:41---28 دی 1393
cheshmam roshan
dokhtareye porooo
2roz azat ghafel shodama
پاسخ:عاشقی کاره دله گناهه من نیس تغصیره دله خخخخ اوغ منو چه به اینا :)


ELHAM
ساعت21:37---25 دی 1393
عالی گلم..

مثل همیشه عالیییییییی

موفق باشی
پاسخ:فدات مرسی الی جونمممممممممممم :)))))


arash
ساعت20:56---21 دی 1393
خخخخخ دیگه چی؟؟؟؟؟
وب خیییلی قشنگی داری.به منم سربزن
پاسخ:خخخخخخ.....ممنون داش:)
پاسخ:اره دیگ شوهره ایندم باید اینجوری باشه....که خدا رو شکر هست:)...
پاسخ:عشقه من کلا تکــــه داداش عاشقشممممممم


سحر
ساعت19:43---21 دی 1393
وب خوبی داری موفق باشی..........
پاسخ:mrc golam:\


sahar
ساعت19:19---21 دی 1393
خیلییییییییییی قشنگ بود
پاسخ:مرسی:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, - - ☂ye vooroojak☂
Copy right © ghalebhaa.LOXBLOG.COM

دانلود آهنگ جدید